Loading...

Shakin' Stevens - You Drive Me Crazy

[postlink]http://rockertube.blogspot.com/2014/12/shakin-stevens-you-drive-me-crazy.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=ToLDHqUE5mUendofvid[starttext] You Drive Me Crazy (Tradução)

Você sabe, meu bem
que quando está em meus braços
eu consigo sentir os teus
mágicos encantos de amor

Você me deixa maluco
É quando eu estou olhando
naqueles grandes olhos azuis
começo a flutuar
pelo paraíso

Você me deixa maluco
O céu deve ter
mandado você aqui pra baixo
aqui pra você
me dar toda esta emoção
Pois cada vez que você me toca
cada vez que você me abraça
meu coração dispara
como um trem nos trilhos !

Eu te amo, meu bem
e isso é tão evidente
eu te amo, querida
tinha de ser assim...

Você me deixa maluco...


============================

Shakin' Stevens - You Drive Me Crazy

You Drive Me Crazy
You know, Baby, when you're in my arms,
I can feel your loving magic charms
You drive me crazy, you drive me crazy.
And when I'm looking in those big blue eyes,
I start a'floating round in paradise,
You drive me crazy, you drive me crazy.
Heaven must have sent you down ,
Down for you to give me a thrill,
Ev'ry time you touch me
Ev'ry time you hold me,
My heart starts speeding like a train on a track.
I love you, Baby, and it's plain to see,
I love you, honey, it was meant to be
You drive me crazy, you drive me crazy, oh.
SOLO
(repeat)
Heaven must have sent you down, ...
(repeat)
I love you, Baby, and it's plain to see, . ..
(repeat)
And when I'm looking in those big blue eyes, ...
You drive me crazy, you drive me crazy, oh. [endtext]